|
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Ščudla, Roman ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o Marketingové komunikaci v rámci nebankovní společnosti poskytující spotřebitelské úvěry fyzickým osobám. V první části jsou uvedeny základní pojmy marketingu, marketingový a komunikační mix a analýzy. Analytická část popisuje konkrétní společnost a zpracovává údaje uvedené v předešlé části na míru společnosti. Na základě dostupných a analyzovaných údajů je zpracována poslední část a to návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnosti.
|
| |
|
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Ščudla, Roman ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o Marketingové komunikaci v rámci nebankovní společnosti poskytující spotřebitelské úvěry fyzickým osobám. V první části jsou uvedeny základní pojmy marketingu, marketingový a komunikační mix a analýzy. Analytická část popisuje konkrétní společnost a zpracovává údaje uvedené v předešlé části na míru společnosti. Na základě dostupných a analyzovaných údajů je zpracována poslední část a to návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnosti.
|
| |